Witaj!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna.
Pomóż nam udoskonalić nasz sklep - po wizycie wypełnij ankietę, składającą się z 3 krótkich pytań. Zajmie Ci to nie więcej, niż 1 minutę.

Aby wziąć udział w badaniu, kliknij przycisk TAK.
W tle, na Twoim pulpicie, otworzy się nowe okno, zawierające kwestionariusz. Kontynuuj przeglądanie strony, a kiedy skończysz - przywróć otwarte na pulpicie okno i wypełnij ankietę.

Dziękujemy za pomoc!

TAK Nie

  • Infolinia (22) 331 50 00 | Jak kupować Jak kupować

W tym miesiącu dostarczyliśmy 12 235 kg zakupów

Laureat rankingu sklepów internetowych 2011

Najczęściej zadawane pytania

Po co mam się rejestrować?

Jest to bardzo przydatne. W przypadku wątpliwości czy problemu z realizacją zamówienia lub odnalezieniem adresu, kontakt e-mail lub telefoniczny będzie konieczny w celu zapewnienia właściwej realizacji zamówienia. Adres e-mail jest niezbędny do zapewnienia przepływu informacji pomiędzy klientem a sklepem A.pl. Na podany adres przesyłana jest wiadomość weryfikująca proces rejestracji oraz wiadomość z loginem i hasłem. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym A.pl skutkuje wysłaniem wiadomości e-mail wraz z numerem zamówienia. Pozwala to na zachowanie pełnego bezpieczeństwa podczas zakupów i uniknięcia nieautoryzowanych zamówień.

Jaka jest minimalna wartość zamówienia?

Nie ma ustalonej minimalnej wartości zamówienia. Koszt dostawy jest uzależniony od wartości zamówienia i wybranego przedziału czasowego.

Czy mogę zrezygnować z zamówienia?

Tak w każdej chwili możesz zrezygnować z zamówienia. Wystarczy poinformować o tym telefonicznie nasze Biuro Obsługi Klienta.

Reklamacja i zwrot produktów

Masz prawo sprawdzić w obecności Kuriera czy dostarczony towar jest zgodny z zamówieniem. W przypadku gdy dostarczony produkt nie odpowiada warunkom zamówienia bądź jest uszkodzony możesz dokonać zwrotu. Do dokumentu sprzedaży zostanie wystawiony dokument korygujący. W przypadku płatności przy odbiorze kwota do zapłaty zostanie pomniejszona o wartość reklamowanego produktu. W przypadku zapłaty przelewem przed realizacją zamówienia po wystawieniu dokumentu korygującego nastąpi zwrot na konto. Istnieje również możliwość wymiany reklamowanego produktu na nowy.

Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

Tak, do momentu wysyłki jest możliwość modyfikacji zamówienia. Wystarczy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Jakie są koszty dostawy?

Jeżeli wartość Twojego zamówienia wyniesie 220 zł lub więcej, dostawa zakupów realizowana przez kuriera A.pl będzie kosztowała tylko 5 zł. Jeśli wartość zakupów wynosi poniżej 220 zł, koszt dostawy wyniesie 15 zł.

W przypadku realizacji wysyłki poprzez zewnętrzną firmę kurierską koszt dostawy wynosi 19,00zł.

Czy mogę wybrać dowolny termin dostawy?

Podczas składania zamówienia masz możliwość dokonania wyboru dogodnej daty i przedziału godzinowego w którym dostarczymy zakupione produkty. Dostawy poprzez kuriera A.pl realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 22.00 w soboty od 8.00 do 22.00.

W przypadku realizacji wysyłki poprzez firmę kurierską produkty dostarczane są od poniedziałku do piątku.

Czy sklep wystawia faktury VAT?

Tak. Do każdego zamówienia dołączamy fakturę VAT, na której wyszczególnione są koszty zamówionych produktów oraz koszty wysyłki.

Czy płacenie kartą kredytową w sklepie A.pl jest bezpieczne?

Transakcje odbywają się w bezpiecznym połączeniu (poprzez zabezpieczenia transakcji CVV2/CVC2), są szyfrowane zgodnie z najbardziej rygorystycznymi standardami bankowymi (SSL). Za bezpieczny przebieg transakcji odpowiada firma Polcard S.A. www.polcard.pl

W jakich godzinach można składać zamówienia?

Zamówienia można składać przez 24h na dobę. Automatyczne potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest przesyłane, za pośrednictwem poczty elektronicznej na podany przy rejestracji adres e-mail, w ciągu kilku minut od momentu złożenia zamówienia.

Jak szybko realizowana jest dostawa zamówienia?

Termin oczekiwania wynosi od dwóch do kilkunastu godzin. Klienci mają również możliwość wyznaczania dogodnego dla nich terminu dostawy przy składaniu przez nich zamówienia.

Czy można dokonać zamówienia na inny adres niż adres zamawiającego?

Tak, należy jedynie zmienić odpowienie ustawienie adresu w zakładce Moje konto.

Czy muszę potwierdzić złożone zamówienie?

Jeżeli są to Twoje pierwsze zakupy musisz potwierdzić zamówienie kliknięciem w link przesłany w emailu.

Co w przypadku gdy kurier mnie nie zastanie?

W przypadku gdy Kurier nie zastanie Cię w miejscu dostawy, podejmie próbę kontaktu telefonicznego w celu umówienia się na inny termin dostawy. W takim przypadku nie możemy jednak zagwarantować, że Dostawca będzie mógł dostarczyć zakupy jeszcze tego samego dnia.

Co zrobić gdy zapomniałem hasła?

Pod oknem logowania jest link Przypomnienie hasła. Link do zmiany hasła zostanie wysłany na adres e-mail podany podczas rejestracji.

Kliknij i poleć znajomemu


Czy wiesz, że codzienne zakupy w tradycyjnym markecie mogą zajmować nawet 7 dni w roku?

Zyskaj wolny czas. Zrób zakupy w delikatesach internetowych. Sprawdź jakie to proste.

  • wrzucasz
    produkty
    do koszyka
  • Wybierasz
    termin
    dostawy
  • zakupy
    dostarczamy
    prosto do kuchni

Nie musisz zakładać konta,
wpisz tylko swój kod pocztowy

-